(Jwplayer)

January 16, 2016

#ATTACK: Two young Afrikaner men were brutally attacked & stabbed by black attackers at Florida Lake - Roodepoort




#StopWhiteGenocideInSA

Op 16 Januarie 2016 sit twee jong manne rustig op 'n bankie by Floridameer in Roodepoort en speel kitaar. Twee swart barbare met messe gewapen loop na hulle en eis hul selfone en geld. My seun se toe hy het nie 'n selfoon nie (hy het seker sowat 2 weke gelede sy selfoon gekry, nog splinternuut) en die een barbaar voel toe in sy baadjiesak en kry sy selfoon. My seun gryp die lem van die mes wat teen sy borskas gedruk word vas en breuk 'n deel van die mes se lem af, hy stamp die barbaar weg van hom en hardloop weg. Selfs sy kitaar gelos. Die rower sit hom toe agterna en steek hom in sy kop. Ryno se hy het nie eens geweet hy is gesteek nie eers toe hy na sy vriend terug gaan (wat gevries het) se sy vriend vir hom sy kop bloeie en toe sien en voel hy die bloed wat loop. Hierdie is weereens 'n swart op wit aanval. Die is poging tot moord. Ek loof en prys God dat my kind nog lewe en bid God se wraak toe aan die gemors satansaad wat my kind wou vermoor. https://facebook.com/story.php?story_fbid=1298584523501423&id=116298045063416&fs=0

#StopWhiteGenocideInSA