(Jwplayer)

October 31, 2015

#ATTACK: Gavin Davenport held at gunpoint, robbed of his belongings & assaulted by black attackers in police uniforms


Ek sal die polisie nooit weer vertrou, sê Baaise slagoffer

 13 Oktober 2015
’n Administratiewe klerk by die Humewood-polisiekantoor sit Saterdagaand agter haar lessenaar en slaap. Brig. Marinda Mills, provinsiale polisiewoordvoerder, het gesê die aangeleentheid sal ondersoek word. Die foto is gemanipuleer om die vrou se identiteit te beskerm. Foto: Verskaf
PORT ELIZABETH. – Vier mans in polisie-uniforms het ’n Baaise man Saterdag omstreeks 21:20 in Kaapweg in hul VW Polo – kompleet met ’n blou lig daarop – ingedwing.
Hierna het hulle Gavin Davenport glo met vuurwapens aangehou, van sy besittings beroof, hom aangerand en hom in ’n verlate gedeelte van New Brighton agtergelaat.
“Ek sal die polisie nooit weer kan vertrou nie,” het Davenport, die bestuurder van ’n bekende kruidenierskettingwinkel in Kaapweg, gesê.
Hy het ná werk huis toe gestap toe die vier mans langs hom stilhou.
“Hulle het my gevra of ek dwelms verkoop. Ek het nee gesê, maar [hulle] het nogtans gesê ek moet in die motor klim. Toe ek vir hul amptelike identifikasiekaarte vra, het hulle my by die motor ingedruk.”
Hierna het die mans, volgens Davenport, ’n vuurwapen teen sy kop gehou en hom beroof. Hy het gesê hulle het toe sy kop tussen sy bene ingedruk.
“Ek kon eers weer opkyk toe ek in New Brighton uit die kar gegooi is. Ek het vas geglo hulle gaan my doodskiet. Sekondes lank het ek op die grond gelê, totdat ’n motor verbygekom het en die rowers gevlug het.
“Terwyl ek my verklaring by die Humewood-polisiekantoor afgelê het, sien ek hoe ’n vrou luilekker in haar kantoorstoel sit en slaap. Hoe moet ons vertroue in sulke mense behou?”
Brig. Marinda Mills, provinsiale polisiewoordvoerder, het gister gesê: “Waar die sogenaamde polisiebeamptes aan die uniforms gekom het, sal ondersoek word, omdat ons streng reëls met betrekking tot die beskikbaarheid van uniforms het.”
Oor die foto van die vrou wat in die polisiekantoor gesit en slaap het, het sy gesê: “Dit was ’n administratiewe klerk. Die aangeleentheid sal ondersoek word.”

PORT ELIZABETH – 10 Oktober 2015: Gavin Davenport is Saterdag omstreeks 21:20 deur vier swart kriminele  in polisie-uniforms in hul VW Polo ingedwing en met ‘n vuurwapen aangehou. Gavin Davenport is daarna glo van sy besittings beroof, aangerand en in ’n verlate gedeelte van New Brighton agtergelaat. Gavin, die bestuurder van ‘n bekende kruidenierskettingwinkel in Kaapweg, Oos-Kaap meen hy sal nooit weer die polisie kan vertrou nie. Die kriminele  het langs hom stilgehou terwyl hy na werk opppad huistoe gestap het. Die kriminele het Gavin glo gevra of hy dwelms verkoop, waarop hy hulle terug antwoord “Nee”. Die krimineel  het nogtans beveel om in die voertuig te klim. Toe Gavin hul vra vir amptelike identifikasiekaarte, het hulle hom oorval en in die voertuig ingedruk. Hierna het die kriminele, volgens Davenport, ’n vuurwapen teen sy kop gehou en hom beroof. Hy kon glo eers weer opkyk toe hy in New Brighton uit die kar gegooi is. ‘n Verbygaande motoris het die kriminele laat spaander. Met Gavin se aankoms by die Humewood-polisiekantoor het, ’n vrou glo luilekker in haar kantoorstoel sit en slaap. Volgens Brigidier Marinda Mills, provinsiale polisiewoordvoerder, word die feit dat waar die sogenaamde polisiebeamptes aan die uniforms gekom het, ondersoek. En oor die feit dat die vrou wat in die polisiekantoor gesit en slaap het, was sy volgens hom ’n administratiewe klerk. Die aangeleentheid sal ondersoek word.
http://www.netwerk24.com/nuus/misdaad/2015-10-13-ek-sal-die-polisie-nooit-weer-vertrou-s-baaise-slagoffer

#StopWhiteGenocideInSA