(Jwplayer)

April 17, 2016

#FarmAttack: Afrikaner man attacked & stabbed by black attackers on a farm near Trichardt


Ek is naar vir hierdie swart goed in ons land. Ek gaan lieg as ek se my hart skreeu nie uit maak hulle vrek nie. Ek en my man moes gister oggend net voor een sit en luister hoe word my boetie aangeval net buitekant Trichardt voor hul die foon dood gedruk het. 
Ons is 20 minute van daar af en my man was nog steeds voor die polisie daar. Roman Security wat een van die ander plase van die eienaar se security behartig het net hul skouers op getrek en gese sorry hulle pas nie daai plaas op nie. Waar kom menslikheid in. 
Gelukkig het my boetie lewendig daar uitgekom. Hy is in sy rug gesteek met n mes. Ek is moeg vir dit. Dan is daar nog steeds blanke mense wat dit nie wil hoor en sien nie. Selfs in my kerk is ek oor die vingers getik omdat ek gese het ek haat die goed want volgens hulle is dit hoe hul groot geword het. 
Ek weet net ons as blanke mense sal vinnig en drasties moet begin optree om ons as blanke Afrikaaners te red.
https://facebook.com/story.php?story_fbid=1370660766293798&id=116298045063416

#StopWhiteGenocideInSA